Tisztelt Szülők!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. március 1-től lehetőség nyílik a KRÉTA rendszeren keresztül e-Ügyintézésre.

Az e-Ügyintézés lehetőségei:

A Gondviselői / Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat és egyéb dokumentumokat nyújthatnak be az intézmények felé elektronikus formában a rendszeren keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a dokumentumok mentésére és visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül ügyeik nyomon követésére.

Hozzáférés az e-Ügyintézéshez:

A gondviselők részére kibővített jogosultságot generál a rendszer, mellyel a gondviselő beléphet a KRÉTA rendszer szülői felületére. Ezen az oldalon kezdeményezhető az e-Ügyintézés.

Amennyiben megadta e-mail címét, s az osztályfőnök ezt a KRÉTA rendszerben rögzítette, Ön már kapott is e-mailben értesítést a hozzáférésről, mely tartalmazza az Ön azonosítóját és ideiglenes jelszavát, valamint az elérhetőséget. Kérjük, első belépést követően változtassa meg a jelszót, melyet csak Ön ismer. A jelszót gondosan meg kell őrizni.

Segítség az e-Ügyintézés használatához

A https://tudasbazis.ekreta.hu/ oldalon az e-Ügyintézés menü alatt találhatnak segédanyagokat leírás, illetve video formában.